“We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS)

Schüssler R, Chiou V, Beaujean L, Auner N, Aleksandrovich M, Brumen M, D’Herdt K, Duh M, Herzog J, Holz O, Hopton C, et al. (2023)
Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.

Diskussionspapier | Veröffentlicht | Englisch
 
Download
OA 5.76 MB
Autor*in
Schüssler, RenateUniBi; Chiou, Vana; Beaujean, Lilith; Auner, NadineUniBi; Aleksandrovich, Maria; Brumen, Mihaela; D’Herdt, Katrijn; Duh, Matjaž; Herzog, Jerneja; Holz, Oliver; Hopton, Cherry; Oruç Ertürk, Nesrin
Alle
Abstract / Bemerkung
This documentation offers a pointed insight into the central results of the project “International Teachers for Tomorrow's School”. It gives an overview of the materials developed and shows where they are published on the project website, divided into different target groups. Furthermore, it describes the contents and results of the final conference that took place in Mytilene, Greece, in May 2023.
Erscheinungsjahr
2023
Seite(n)
30
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2981887

Zitieren

Schüssler R, Chiou V, Beaujean L, et al. “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS). Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft; 2023.
Schüssler, R., Chiou, V., Beaujean, L., Auner, N., Aleksandrovich, M., Brumen, M., D’Herdt, K., et al. (2023). “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS). Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft. https://doi.org/10.4119/unibi/2981887
Schüssler, Renate, Chiou, Vana, Beaujean, Lilith, Auner, Nadine, Aleksandrovich, Maria, Brumen, Mihaela, D’Herdt, Katrijn, et al. 2023. “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS). Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Schüssler, R., Chiou, V., Beaujean, L., Auner, N., Aleksandrovich, M., Brumen, M., D’Herdt, K., Duh, M., Herzog, J., Holz, O., et al. (2023). “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS). Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Schüssler, R., et al., 2023. “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS), Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
R. Schüssler, et al., “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS), Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, 2023.
Schüssler, R., Chiou, V., Beaujean, L., Auner, N., Aleksandrovich, M., Brumen, M., D’Herdt, K., Duh, M., Herzog, J., Holz, O., Hopton, C., Oruç Ertürk, N., Petursdottir, G., Piekarski, G.: “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS). Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, Bielefeld (2023).
Schüssler, Renate, Chiou, Vana, Beaujean, Lilith, Auner, Nadine, Aleksandrovich, Maria, Brumen, Mihaela, D’Herdt, Katrijn, Duh, Matjaž, Herzog, Jerneja, Holz, Oliver, Hopton, Cherry, Oruç Ertürk, Nesrin, Petursdottir, Gudrun, and Piekarski, Grzegorz. “We always learn something new from each other” – Documentation of the project International Teachers for Tomorrow’s School (ITTS). Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, 2023.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Creative Commons Namensnennung - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International Public License (CC BY-SA 4.0):
Volltext(e)
Access Level
OA Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2023-08-24T11:21:08Z
MD5 Prüfsumme
f0334cb40fa64f69e33a637c33760264


Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar