Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld
Hachmeister S (2023)
Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Diskussionspapier
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Autor*in
Einrichtung
Abstract / Bemerkung
Connection, sense-of-belonging and community building are considered as important factors for the motivation of international teachers during their professional trajectory. The following text gives an insight and inspiration by describing examples from Bielefeld University.
Erscheinungsjahr
2023
Seite(n)
3
Urheberrecht / Lizenzen
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2981501
Zitieren
Hachmeister S. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft; 2023.
Hachmeister, S. (2023). Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft. https://doi.org/10.4119/unibi/2981501
Hachmeister, Silke. 2023. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Hachmeister, S. (2023). Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Hachmeister, S., 2023. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld, Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
S. Hachmeister, Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld, Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, 2023.
Hachmeister, S.: Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, Bielefeld (2023).
Hachmeister, Silke. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, 2023.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Creative Commons Namensnennung - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International Public License (CC BY-SA 4.0):
Volltext(e)
Access Level
Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2023-08-04T12:01:42Z
MD5 Prüfsumme
8782ddf64646a93216e4eb1728838fa9