Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld

Hachmeister S (2023)
Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.

Diskussionspapier | Veröffentlicht | Englisch
 
Download
OA 280.19 KB
Abstract / Bemerkung
Connection, sense-of-belonging and community building are considered as important factors for the motivation of international teachers during their professional trajectory. The following text gives an insight and inspiration by describing examples from Bielefeld University.
Erscheinungsjahr
2023
Seite(n)
3
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2981501

Zitieren

Hachmeister S. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft; 2023.
Hachmeister, S. (2023). Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft. https://doi.org/10.4119/unibi/2981501
Hachmeister, Silke. 2023. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Hachmeister, S. (2023). Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
Hachmeister, S., 2023. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld, Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft.
S. Hachmeister, Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld, Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, 2023.
Hachmeister, S.: Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, Bielefeld (2023).
Hachmeister, Silke. Community building and connection as an international teacher: examples from Bielefeld. Bielefeld: Univ. Bielefeld, Fakultät für Erziehungswissenschaft, 2023.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Creative Commons Namensnennung - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International Public License (CC BY-SA 4.0):
Volltext(e)
Access Level
OA Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2023-08-04T12:01:42Z
MD5 Prüfsumme
8782ddf64646a93216e4eb1728838fa9


Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar