Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products

Kaldewei M, Stummer C (Accepted)
In: Handbuch Digitalisierung. Roth S, Corsten H (Eds); Vahlen.

Sammelwerksbeitrag | Angenommen | Englisch
 
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Kaldewei, Maria; Stummer, ChristianUniBi
Herausgeber*in
Roth, Stefan; Corsten, Hans
Erscheinungsjahr
2021
Buchtitel
Handbuch Digitalisierung
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2958405

Zitieren

Kaldewei M, Stummer C. Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products. In: Roth S, Corsten H, eds. Handbuch Digitalisierung. Vahlen; Accepted.
Kaldewei, M., & Stummer, C. (Accepted). Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products. In S. Roth & H. Corsten (Eds.), Handbuch Digitalisierung Vahlen.
Kaldewei, M., and Stummer, C. (Accepted). “Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products” in Handbuch Digitalisierung, Roth, S., and Corsten, H. eds. (Vahlen).
Kaldewei, M., & Stummer, C., Accepted. Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products. In S. Roth & H. Corsten, eds. Handbuch Digitalisierung. Vahlen.
M. Kaldewei and C. Stummer, “Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products”, Handbuch Digitalisierung, S. Roth and H. Corsten, eds., Vahlen, Accepted.
Kaldewei, M., Stummer, C.: Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products. In: Roth, S. and Corsten, H. (eds.) Handbuch Digitalisierung. Vahlen (Accepted).
Kaldewei, Maria, and Stummer, Christian. “Brand effects on consumption values and use-diffusion of smart consumer products”. Handbuch Digitalisierung. Ed. Stefan Roth and Hans Corsten. Vahlen, Accepted.

Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar