Future is always contingent

Kehde S, Tschapka J (2020)
EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY 52(8): 824.

Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | Englisch
 
Download
Es wurde kein Volltext hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Kehde, Sarah; Tschapka, Johannes
Erscheinungsjahr
2020
Zeitschriftentitel
EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY
Band
52
Ausgabe
8
Seite(n)
824
ISSN
0013-1857
eISSN
1469-5812
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2943581

Zitieren

Kehde S, Tschapka J. Future is always contingent. EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY. 2020;52(8):824.
Kehde, S., & Tschapka, J. (2020). Future is always contingent. EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY, 52(8), 824. doi:10.1080/00131857.2019.1676489
Kehde, S., and Tschapka, J. (2020). Future is always contingent. EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY 52, 824.
Kehde, S., & Tschapka, J., 2020. Future is always contingent. EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY, 52(8), p 824.
S. Kehde and J. Tschapka, “Future is always contingent”, EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY, vol. 52, 2020, pp. 824.
Kehde, S., Tschapka, J.: Future is always contingent. EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY. 52, 824 (2020).
Kehde, Sarah, and Tschapka, Johannes. “Future is always contingent”. EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY 52.8 (2020): 824.