Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism
Alasuutari M, Kelle H, Knauf H (Eds) (2020)
Wiesbaden: Springer VS.
Herausgeber*in Sammelwerk
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Herausgeber*in
Einrichtung
Stichworte
Zinorg
Erscheinungsjahr
2020
eISBN
978-3-658-28193-9
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2943152
Zitieren
Alasuutari M, Kelle H, Knauf H, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS; 2020.
Alasuutari M., Kelle H., & Knauf H. (Eds.) (2020). Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS. doi:10.1007/978-3-658-28193-9
Alasuutari, M., Kelle, H., and Knauf, H. eds. (2020). Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS.
M. Alasuutari, H. Kelle, & H. Knauf, eds., 2020. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Wiesbaden: Springer VS.
M. Alasuutari, H. Kelle, and H. Knauf, eds., Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Wiesbaden: Springer VS, 2020.
Alasuutari, M., Kelle, H., Knauf, H. eds: Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Springer VS, Wiesbaden (2020).
Maarit Alasuutari, Helga Kelle, and Helen Knauf, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS, 2020.