Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism

Alasuutari M, Kelle H, Knauf H (Eds) (2020)
Wiesbaden: Springer VS.

Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | Englisch
 
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Herausgeber*in
Alasuutari, Maarit; Kelle, HelgaUniBi; Knauf, Helen
Stichworte
Zinorg
Erscheinungsjahr
2020
eISBN
978-3-658-28193-9
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2943152

Zitieren

Alasuutari M, Kelle H, Knauf H, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS; 2020.
Alasuutari M., Kelle H., & Knauf H. (Eds.) (2020). Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS. doi:10.1007/978-3-658-28193-9
Alasuutari, Maarit, Kelle, Helga, and Knauf, Helen, eds. 2020. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS.
Alasuutari, M., Kelle, H., and Knauf, H. eds. (2020). Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS.
M. Alasuutari, H. Kelle, & H. Knauf, eds., 2020. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Wiesbaden: Springer VS.
M. Alasuutari, H. Kelle, and H. Knauf, eds., Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism, Wiesbaden: Springer VS, 2020.
Alasuutari, M., Kelle, H., Knauf, H. eds: Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Springer VS, Wiesbaden (2020).
Maarit Alasuutari, Helga Kelle, and Helen Knauf, eds. Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Wiesbaden: Springer VS, 2020.
Material in PUB:
Publikation, die diesen PUB Eintrag enthält
Introduction: The Ambivalence of Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood
Alasuutari M, Kelle H, Knauf H (2020)
In: Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Alasuutari M, Kelle H, Knauf H (Eds); Wiesbaden: Springer VS.
Publikation, die diesen PUB Eintrag enthält
Risk Screenings After Birth in the Context of Early Support
Kelle H (2020)
In: Documentation in Institutional Contexts of Early Childhood. Normalisation, Participation and Professionalism. Alasuutari M, Kelle H, Knauf H (Eds); Wiesbaden: Springer Fachmedien: 15-39.
Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar