Essays on measuring and modeling brand perceptions
Böger D (2018)
Bielefeld: Universität Bielefeld.
Dissertation
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Gutachter*in / Betreuer*in
Decker, ReinholdUniBi ;
Meißner, Martin
Einrichtung
Erscheinungsjahr
2018
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2934346
Zitieren
Böger D. Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2018.
Böger, D. (2018). Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Böger, Daniel. 2018. Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Böger, D. (2018). Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Böger, D., 2018. Essays on measuring and modeling brand perceptions, Bielefeld: Universität Bielefeld.
D. Böger, Essays on measuring and modeling brand perceptions, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.
Böger, D.: Essays on measuring and modeling brand perceptions. Universität Bielefeld, Bielefeld (2018).
Böger, Daniel. Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.