Essays on measuring and modeling brand perceptions

Böger D (2018)
Bielefeld: Universität Bielefeld.

Dissertation | Veröffentlicht | Englisch
 
Download
Es wurde kein Volltext hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Betreuer
;
Erscheinungsjahr
2018
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2934346

Zitieren

Böger D. Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2018.
Böger, D. (2018). Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Böger, D. (2018). Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Böger, D., 2018. Essays on measuring and modeling brand perceptions, Bielefeld: Universität Bielefeld.
D. Böger, Essays on measuring and modeling brand perceptions, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.
Böger, D.: Essays on measuring and modeling brand perceptions. Universität Bielefeld, Bielefeld (2018).
Böger, Daniel. Essays on measuring and modeling brand perceptions. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.

Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar