Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development

Reckermann J (2018) Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert; 37.
Berlin: Peter Lang.

Dissertation | Veröffentlicht | Englisch
 
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Reckermann, Julia
Gutachter*in / Betreuer*in
Erscheinungsjahr
2018
Serientitel
Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert
Band
37
ISBN
978-3-631-75646-1
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2933364

Zitieren

Reckermann J. Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development . Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert. Vol 37. Berlin: Peter Lang; 2018.
Reckermann, J. (2018). Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development (Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert, 37). Berlin: Peter Lang.
Reckermann, Julia. 2018. Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development . Vol. 37. Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert. Berlin: Peter Lang.
Reckermann, J. (2018). Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development . Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert, 37, Berlin: Peter Lang.
Reckermann, J., 2018. Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development , Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert, no.37, Berlin: Peter Lang.
J. Reckermann, Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development , Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert, vol. 37, Berlin: Peter Lang, 2018.
Reckermann, J.: Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development . Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert, 37. Peter Lang, Berlin (2018).
Reckermann, Julia. Reading authentic english picture books in the primary school EFL classroom. A study of reading comprehension, reading strategies and FL development . Berlin: Peter Lang, 2018. Fremdsprachendidaktik inhalts- und lernerorientiert. 37.
Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar
ISBN Suche