Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models
Bläsing B, Coogan J, Biondi J, Simmel L, Schack T (2014)
Cognitive Processing 15(1): S90-S93.
Kurzbeitrag Konferenz / Poster
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Bläsing, BettinaUniBi;
Coogan, Jenny;
Biondi, Jose;
Simmel, Liane;
Schack, ThomasUniBi
Einrichtung
Stichworte
Verbal instruction;
Dance;
Observation;
Motor learning;
Visual model
Erscheinungsjahr
2014
Serien- oder Zeitschriftentitel
Cognitive Processing
Band
15
Ausgabe
1
Seite(n)
S90-S93
ISSN
1612-4782
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2717606
Zitieren
Bläsing B, Coogan J, Biondi J, Simmel L, Schack T. Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models. Cognitive Processing. 2014;15(1):S90-S93.
Bläsing, B., Coogan, J., Biondi, J., Simmel, L., & Schack, T. (2014). Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models. Cognitive Processing, 15(1), S90-S93.
Bläsing, Bettina, Coogan, Jenny, Biondi, Jose, Simmel, Liane, and Schack, Thomas. 2014. “Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models”, Cognitive Processing, 15 (1): S90-S93.
Bläsing, B., Coogan, J., Biondi, J., Simmel, L., and Schack, T. (2014). Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models. Cognitive Processing 15, S90-S93.
Bläsing, B., et al., 2014. Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models. Cognitive Processing, 15(1), p S90-S93.
B. Bläsing, et al., “Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models”, Cognitive Processing, vol. 15, 2014, pp. S90-S93.
Bläsing, B., Coogan, J., Biondi, J., Simmel, L., Schack, T.: Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models. Cognitive Processing. 15, S90-S93 (2014).
Bläsing, Bettina, Coogan, Jenny, Biondi, Jose, Simmel, Liane, and Schack, Thomas. “Motor learning in dance using different modalities: visual vs. verbal models”. Cognitive Processing 15.1 (2014): S90-S93.
Export
Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen
Web of Science
Dieser Datensatz im Web of Science®Suchen in