Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study

Guerra E (2014)
Bielefeld: Universitätsbibliothek.

Bielefelder E-Dissertation | Englisch
 
Download
OA
Betreuer*in
Knoeferle, Pia
Jahr
2014
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2670086

Zitieren

Guerra E. Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study. Bielefeld: Universitätsbibliothek; 2014.
Guerra, E. (2014). Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study. Bielefeld: Universitätsbibliothek.
Guerra, E. (2014). Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study. Bielefeld: Universitätsbibliothek.
Guerra, E., 2014. Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study, Bielefeld: Universitätsbibliothek.
E. Guerra, Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study, Bielefeld: Universitätsbibliothek, 2014.
Guerra, E.: Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study. Universitätsbibliothek, Bielefeld (2014).
Guerra, Ernesto. Non-referential visual contexts effects on incremental semantic interpretation of abstract sentences : an eye-tracking reading study. Bielefeld: Universitätsbibliothek, 2014.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Copyright Statement:
Dieses Objekt ist durch das Urheberrecht und/oder verwandte Schutzrechte geschützt. [...]
Volltext(e)
Access Level
OA Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2019-09-06T09:18:22Z
MD5 Prüfsumme
32ef5d836c39cb98d4ab397470615246

Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar