Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game
Wachsmuth I, Bright GW, Behr MJ, Post TR (1986)
Recherches en didactique des mathématiques 7(3): 51-74.
Zeitschriftenaufsatz
| Veröffentlicht | Englisch
Download
Autor*in
Wachsmuth, IpkeUniBi ;
Bright, George W.;
Behr, Merlyn J.;
Post, Thomas R.
Einrichtung
Erscheinungsjahr
1986
Zeitschriftentitel
Recherches en didactique des mathématiques
Band
7
Ausgabe
3
Seite(n)
51-74
ISSN
0246-9367
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/1779296
Zitieren
Wachsmuth I, Bright GW, Behr MJ, Post TR. Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game. Recherches en didactique des mathématiques. 1986;7(3):51-74.
Wachsmuth, I., Bright, G. W., Behr, M. J., & Post, T. R. (1986). Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game. Recherches en didactique des mathématiques, 7(3), 51-74.
Wachsmuth, Ipke, Bright, George W., Behr, Merlyn J., and Post, Thomas R. 1986. “Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game”. Recherches en didactique des mathématiques 7 (3): 51-74.
Wachsmuth, I., Bright, G. W., Behr, M. J., and Post, T. R. (1986). Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game. Recherches en didactique des mathématiques 7, 51-74.
Wachsmuth, I., et al., 1986. Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game. Recherches en didactique des mathématiques, 7(3), p 51-74.
I. Wachsmuth, et al., “Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game”, Recherches en didactique des mathématiques, vol. 7, 1986, pp. 51-74.
Wachsmuth, I., Bright, G.W., Behr, M.J., Post, T.R.: Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game. Recherches en didactique des mathématiques. 7, 51-74 (1986).
Wachsmuth, Ipke, Bright, George W., Behr, Merlyn J., and Post, Thomas R. “Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game”. Recherches en didactique des mathématiques 7.3 (1986): 51-74.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Copyright Statement:
Dieses Objekt ist durch das Urheberrecht und/oder verwandte Schutzrechte geschützt. [...]
Volltext(e)
Name
Access Level
Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2019-09-06T08:48:29Z
MD5 Prüfsumme
a3b418bbf096ca43931ea523fce6a85d