Peer Review als Chance für Schulentwicklung.

Fritz J, Hinzke J-H, Niessen A, Witting T (2017)
Pädagogische Führung 28(6): 228-231.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
; ; ;
Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Fritz J, Hinzke J-H, Niessen A, Witting T. Peer Review als Chance für Schulentwicklung. Pädagogische Führung. 2017;28(6):228-231.
Fritz, J., Hinzke, J. - H., Niessen, A., & Witting, T. (2017). Peer Review als Chance für Schulentwicklung. Pädagogische Führung, 28(6), 228-231.
Fritz, J., Hinzke, J. - H., Niessen, A., and Witting, T. (2017). Peer Review als Chance für Schulentwicklung. Pädagogische Führung 28, 228-231.
Fritz, J., et al., 2017. Peer Review als Chance für Schulentwicklung. Pädagogische Führung, 28(6), p 228-231.
J. Fritz, et al., “Peer Review als Chance für Schulentwicklung.”, Pädagogische Führung, vol. 28, 2017, pp. 228-231.
Fritz, J., Hinzke, J.-H., Niessen, A., Witting, T.: Peer Review als Chance für Schulentwicklung. Pädagogische Führung. 28, 228-231 (2017).
Fritz, Jens, Hinzke, Jan-Hendrik, Niessen, Andreas, and Witting, Thimo. “Peer Review als Chance für Schulentwicklung.”. Pädagogische Führung 28.6 (2017): 228-231.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar