Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!

Ohlberger S, Wegner C (2018)
Presented at the Sprache im Unterricht, Köln.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Conference Abstract | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
Conference
Sprache im Unterricht
Location
Köln
Conference Date
2018-02-07 – 2018-02-07
PUB-ID

Cite this

Ohlberger S, Wegner C. Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!. Presented at the Sprache im Unterricht, Köln.
Ohlberger, S., & Wegner, C. (2018). Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!. Presented at the Sprache im Unterricht, Köln.
Ohlberger, S., and Wegner, C. (2018).“Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!”. Presented at the Sprache im Unterricht, Köln.
Ohlberger, S., & Wegner, C., 2018. Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!. Presented at the Sprache im Unterricht, Köln.
S. Ohlberger and C. Wegner, “Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!”, Presented at the Sprache im Unterricht, Köln, 2018.
Ohlberger, S., Wegner, C.: Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!. Presented at the Sprache im Unterricht, Köln (2018).
Ohlberger, Stephanie, and Wegner, Claas. “Girls vs. Boys: Wer profitiert mehr von bilingualen Modulen?!”. Presented at the Sprache im Unterricht, Köln, 2018.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar