Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik

Kelle H (2018)
Zeitschrift für Grundschulforschung 11(1): 85-100.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Journal Article | Epub ahead of print | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
ISSN
eISSN
PUB-ID

Cite this

Kelle H. Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik. Zeitschrift für Grundschulforschung. 2018;11(1):85-100.
Kelle, H. (2018). Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik. Zeitschrift für Grundschulforschung, 11(1), 85-100. doi:10.1007/s42278-018-0005-5
Kelle, H. (2018). Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik. Zeitschrift für Grundschulforschung 11, 85-100.
Kelle, H., 2018. Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik. Zeitschrift für Grundschulforschung, 11(1), p 85-100.
H. Kelle, “Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik”, Zeitschrift für Grundschulforschung, vol. 11, 2018, pp. 85-100.
Kelle, H.: Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik. Zeitschrift für Grundschulforschung. 11, 85-100 (2018).
Kelle, Helga. “Entgrenzung der vorschulischen Diagnostik”. Zeitschrift für Grundschulforschung 11.1 (2018): 85-100.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar