Die Trivialisierung der Studierenden

Kühl S (2018)
Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg 44(1): 31-34.

Download
OA 365.05 KB
Journal Article | Published | German
Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Kühl S. Die Trivialisierung der Studierenden. Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg. 2018;44(1):31-34.
Kühl, S. (2018). Die Trivialisierung der Studierenden. Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg, 44(1), 31-34.
Kühl, S. (2018). Die Trivialisierung der Studierenden. Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg 44, 31-34.
Kühl, S., 2018. Die Trivialisierung der Studierenden. Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg, 44(1), p 31-34.
S. Kühl, “Die Trivialisierung der Studierenden”, Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg, vol. 44, 2018, pp. 31-34.
Kühl, S.: Die Trivialisierung der Studierenden. Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg. 44, 31-34 (2018).
Kühl, Stefan. “Die Trivialisierung der Studierenden”. Lehren & Lernen. Zeitschrift für Schule und Innovation in Baden-Württemberg 44.1 (2018): 31-34.
All files available under the following license(s):
Copyright Statement:
This Item is protected by copyright and/or related rights. [...]
Main File(s)
Access Level
OA Open Access
Last Uploaded
2018-02-15T10:51:13Z

This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar