Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991

Ayaß R (2001)
Medien und Kommunikationswissenschaft. (1): 82-85.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Book Review | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Ayaß R. Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991. Medien und Kommunikationswissenschaft. 2001;(1):82-85.
Ayaß, R. (2001). Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991. Medien und Kommunikationswissenschaft.(1), 82-85.
Ayaß, R. (2001). Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991. Medien und Kommunikationswissenschaft., 82-85.
Ayaß, R., 2001. Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991. Medien und Kommunikationswissenschaft., (1), p 82-85.
R. Ayaß, “Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991”, Medien und Kommunikationswissenschaft., 2001, pp. 82-85.
Ayaß, R.: Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991. Medien und Kommunikationswissenschaft. 82-85 (2001).
Ayaß, Ruth. “Jalbert, Paul L. (Hrsg.), Media Studies: Ethnomethodological Approaches, Lanham/New York/Oxford: University Press of America, 1991”. Medien und Kommunikationswissenschaft. 1 (2001): 82-85.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar