Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender

Meinhof M (2018) Konsumsoziologie und Massenkultur.
Wiesbaden: VS Springer.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Book | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Meinhof M. Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Konsumsoziologie und Massenkultur. Wiesbaden: VS Springer; 2018.
Meinhof, M. (2018). Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender (Konsumsoziologie und Massenkultur). Wiesbaden: VS Springer.
Meinhof, M. (2018). Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Konsumsoziologie und Massenkultur, Wiesbaden: VS Springer.
Meinhof, M., 2018. Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender, Konsumsoziologie und Massenkultur, Wiesbaden: VS Springer.
M. Meinhof, Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender, Konsumsoziologie und Massenkultur, Wiesbaden: VS Springer, 2018.
Meinhof, M.: Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Konsumsoziologie und Massenkultur. VS Springer, Wiesbaden (2018).
Meinhof, Marius. Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Wiesbaden: VS Springer, 2018. Konsumsoziologie und Massenkultur.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search