Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender

Meinhof M (2018) Konsumsoziologie und Massenkultur.
VS.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Book | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Meinhof M. Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Konsumsoziologie und Massenkultur. VS; 2018.
Meinhof, M. (2018). Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender (Konsumsoziologie und Massenkultur). VS.
Meinhof, M. (2018). Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Konsumsoziologie und Massenkultur, VS.
Meinhof, M., 2018. Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender, Konsumsoziologie und Massenkultur, VS.
M. Meinhof, Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender, Konsumsoziologie und Massenkultur, VS, 2018.
Meinhof, M.: Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. Konsumsoziologie und Massenkultur. VS (2018).
Meinhof, Marius. Shopping in China. Dispositive konsumistischer Subjektivation im Alltagsleben chinesischer Studierender. VS, 2018. Konsumsoziologie und Massenkultur.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search