Profession und Disziplin

Miller S, Holler-Nowitzki B, Kottmann B, Lesemann S, Letmathe-Henkel B, Meyer N, Schroeder R, Velten K (Eds) (2018)
Jahrbuch Grundschulforschung Band 22: 301.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Conference (Editor) | Published | German

No fulltext has been uploaded

Alternative Title
Grundschulpädagogik im Diskurs
Publishing Year
Conference
DGfE Jahrestagung der Kommission Grundschulforschung und Pädagogik der Primarstufe
Location
Bielefeld
Conference Date
2016.09.26 – 2016.09.28
PUB-ID

Cite this

Miller S, Holler-Nowitzki B, Kottmann B, et al., eds. Profession und Disziplin. Jahrbuch Grundschulforschung. 2018;Band 22:301.
Miller S., Holler-Nowitzki B., Kottmann B., Lesemann S., Letmathe-Henkel B., Meyer N., Schroeder R., et al. (Eds.) (2018). Profession und Disziplin. Jahrbuch Grundschulforschung, Band 22, 301. doi:10.1007/978-3-658-13502-7
Miller, S., Holler-Nowitzki, B., Kottmann, B., Lesemann, S., Letmathe-Henkel, B., Meyer, N., Schroeder, R., and Velten, K. eds. (2018). Profession und Disziplin. Jahrbuch Grundschulforschung Band 22, 301.
S. Miller, et al., eds., 2018. Profession und Disziplin. Jahrbuch Grundschulforschung, Band 22, p 301.
S. Miller, et al., eds., “Profession und Disziplin”, Jahrbuch Grundschulforschung, vol. Band 22, 2018, pp. 301.
Miller, S., Holler-Nowitzki, B., Kottmann, B., Lesemann, S., Letmathe-Henkel, B., Meyer, N., Schroeder, R., Velten, K. eds: Profession und Disziplin. Jahrbuch Grundschulforschung. Band 22, 301 (2018).
Susanne Miller, Birgit Holler-Nowitzki, Brigitte Kottmann, Svenja Lesemann, Birte Letmathe-Henkel, Nikolas Meyer, René Schroeder, and Katrin Velten, eds. “Profession und Disziplin”. Jahrbuch Grundschulforschung Band 22 (2018): 301.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search