Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende

Meinhof M (2017)
In: Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7. Zhu J, Jin Z, Szurawitzki M (Eds); Frankfurt am Main: Peter Lang: 177–182.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Book Editor
Zhu, Jianhua ; Jin, Zhao ; Szurawitzki, Michael
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Meinhof M. Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende. In: Zhu J, Jin Z, Szurawitzki M, eds. Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7. Frankfurt am Main: Peter Lang; 2017: 177–182.
Meinhof, M. (2017). Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende. In J. Zhu, Z. Jin, & M. Szurawitzki (Eds.), Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7 (p. 177–182). Frankfurt am Main: Peter Lang.
Meinhof, M. (2017). “Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende” in Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7, Zhu, J., Jin, Z., and Szurawitzki, M. eds. (Frankfurt am Main: Peter Lang), 177–182.
Meinhof, M., 2017. Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende. In J. Zhu, Z. Jin, & M. Szurawitzki, eds. Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 177–182.
M. Meinhof, “Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende”, Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7, J. Zhu, Z. Jin, and M. Szurawitzki, eds., Frankfurt am Main: Peter Lang, 2017, pp.177–182.
Meinhof, M.: Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende. In: Zhu, J., Jin, Z., and Szurawitzki, M. (eds.) Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7. p. 177–182. Peter Lang, Frankfurt am Main (2017).
Meinhof, Marius. “Die Wahrnehmung ausländischer Marken durch chinesische Studierende”. Germanistik zwischen Tradition und Innovation. Akten des XIII. internationalen Germanistenkongresses Shanghai 2015, Band 7. Ed. Jianhua Zhu, Zhao Jin, and Michael Szurawitzki. Frankfurt am Main: Peter Lang, 2017. 177–182.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar