Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat?

Herb S (2007)
In: Information und Ethik. Lison B (Ed); B.I.T. online. Wiesbaden: Dinges & Frick: 527-534.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Conference Paper | Published | German

No fulltext has been uploaded

Editor
Lison, Barbara
Publishing Year
Conference
Dritter Leipziger Kongress für Information und Bibliothek
Location
Leipzig
Conference Date
2007-03-19 – 2007-03-22
PUB-ID

Cite this

Herb S. Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat? In: Lison B, ed. Information und Ethik. B.I.T. online. Wiesbaden: Dinges & Frick; 2007: 527-534.
Herb, S. (2007). Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat? In B. Lison (Ed.), B.I.T. online. Information und Ethik (pp. 527-534). Wiesbaden: Dinges & Frick.
Herb, S. (2007). “Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat?” in Information und Ethik, Lison, B. ed. B.I.T. online (Wiesbaden: Dinges & Frick), 527-534.
Herb, S., 2007. Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat? In B. Lison, ed. Information und Ethik. B.I.T. online. Wiesbaden: Dinges & Frick, pp. 527-534.
S. Herb, “Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat?”, Information und Ethik, B. Lison, ed., B.I.T. online, Wiesbaden: Dinges & Frick, 2007, pp.527-534.
Herb, S.: Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat? In: Lison, B. (ed.) Information und Ethik. B.I.T. online. p. 527-534. Dinges & Frick, Wiesbaden (2007).
Herb, Silvia. “Schlüsselkompetenzen in der Hochschullehre – Folgen für das Fachreferat?”. Information und Ethik. Ed. Barbara Lison. Wiesbaden: Dinges & Frick, 2007. B.I.T. online. 527-534.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar