Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle

Boger JM-A, Textor A (2015)
Schultheater (23/2015).

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Boger JM-A, Textor A. Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle. Schultheater. 2015;(23/2015).
Boger, J. M. - A., & Textor, A. (2015). Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle. Schultheater(23/2015)
Boger, J. M. - A., and Textor, A. (2015). Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle. Schultheater.
Boger, J.M.-A., & Textor, A., 2015. Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle. Schultheater, (23/2015).
J.M.-A. Boger and A. Textor, “Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle”, Schultheater, 2015.
Boger, J.M.-A., Textor, A.: Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle. Schultheater. (2015).
Boger, Julia Mai-Anh, and Textor, Annette. “Ich störe, also bin ich – Stören als Teil der Schülerrolle”. Schultheater 23/2015 (2015).
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar