Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen

Berthold K, Renkl A (2006)
Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Conference Paper | English

No fulltext has been uploaded

Author
Publishing Year
Conference
68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF)
Location
Munich, Germany
PUB-ID

Cite this

Berthold K, Renkl A. Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen. Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany.
Berthold, K., & Renkl, A. (2006). Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen. Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany.
Berthold, K., and Renkl, A. (2006).“Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen”. Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany.
Berthold, K., & Renkl, A., 2006. Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen. Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany.
K. Berthold and A. Renkl, “Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen”, Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany, 2006.
Berthold, K., Renkl, A.: Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen. Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany (2006).
Berthold, Kirsten, and Renkl, A. “Verständnis fördern mit multi-repräsentationalen Lösungen, einer Integrationshilfe und Selbsterklärungsaufforderungen”. Presented at the 68th meeting of the Working Group for Empirical Educational Research (AEPF), Munich, Germany, 2006.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar