Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools

Wegner C, Dück A, Grotjohann N (2013)
Journal für Didaktik der Biowissenschaften 4(2013): 44-56.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Wegner C, Dück A, Grotjohann N. Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools. Journal für Didaktik der Biowissenschaften. 2013;4(2013):44-56.
Wegner, C., Dück, A., & Grotjohann, N. (2013). Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools. Journal für Didaktik der Biowissenschaften, 4(2013), 44-56.
Wegner, C., Dück, A., and Grotjohann, N. (2013). Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools. Journal für Didaktik der Biowissenschaften 4, 44-56.
Wegner, C., Dück, A., & Grotjohann, N., 2013. Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools. Journal für Didaktik der Biowissenschaften, 4(2013), p 44-56.
C. Wegner, A. Dück, and N. Grotjohann, “Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools”, Journal für Didaktik der Biowissenschaften, vol. 4, 2013, pp. 44-56.
Wegner, C., Dück, A., Grotjohann, N.: Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools. Journal für Didaktik der Biowissenschaften. 4, 44-56 (2013).
Wegner, Claas, Dück, Andreas, and Grotjohann, Norbert. “Emotion und Interesse als Grundlage für nachhaltiges Lernen begabter Schüler? - Eine empirische Studie in der sechsten Jahrgangsstufe von Gymnasien - Emotion and Interest as a Basis For Sustainable Learning of Gifted Children? – An empirical study on sixth graders of German secondary schools”. Journal für Didaktik der Biowissenschaften 4.2013 (2013): 44-56.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar