Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung

Hedtke R (2015)
Gesellschaft, Wirtschaft, Politik 64(4): 445-450.

Journal Article | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Hedtke R. Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung. Gesellschaft, Wirtschaft, Politik. 2015;64(4):445-450.
Hedtke, R. (2015). Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung. Gesellschaft, Wirtschaft, Politik, 64(4), 445-450.
Hedtke, R. (2015). Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung. Gesellschaft, Wirtschaft, Politik 64, 445-450.
Hedtke, R., 2015. Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung. Gesellschaft, Wirtschaft, Politik, 64(4), p 445-450.
R. Hedtke, “Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung”, Gesellschaft, Wirtschaft, Politik, vol. 64, 2015, pp. 445-450.
Hedtke, R.: Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung. Gesellschaft, Wirtschaft, Politik. 64, 445-450 (2015).
Hedtke, Reinhold. “Wissenschaftsorientierung und Kontroversität in der ökonomischen Bildung”. Gesellschaft, Wirtschaft, Politik 64.4 (2015): 445-450.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar