Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002

Schützeichel R (2004)
Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie 56: 760-762.

Book Review | Published | English

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Schützeichel R. Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie. 2004;56:760-762.
Schützeichel, R. (2004). Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie, 56, 760-762.
Schützeichel, R. (2004). Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie 56, 760-762.
Schützeichel, R., 2004. Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie, 56, p 760-762.
R. Schützeichel, “Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002”, Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie, vol. 56, 2004, pp. 760-762.
Schützeichel, R.: Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie. 56, 760-762 (2004).
Schützeichel, Rainer. “Harrison C. White: Markets from Networks. Socioeconomic Models of Production. Princeton, NJ 2002”. Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsycholgie 56 (2004): 760-762.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar