Emotionales Erleben im Mathematikunterricht

Götz T, Kleine M (2006)
Mathematik Lehren, 135: 4-9.

Journal Article | English

No fulltext has been uploaded

Author
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Götz T, Kleine M. Emotionales Erleben im Mathematikunterricht. Mathematik Lehren,. 2006;135:4-9.
Götz, T., & Kleine, M. (2006). Emotionales Erleben im Mathematikunterricht. Mathematik Lehren,, 135, 4-9.
Götz, T., and Kleine, M. (2006). Emotionales Erleben im Mathematikunterricht. Mathematik Lehren, 135, 4-9.
Götz, T., & Kleine, M., 2006. Emotionales Erleben im Mathematikunterricht. Mathematik Lehren,, 135, p 4-9.
T. Götz and M. Kleine, “Emotionales Erleben im Mathematikunterricht”, Mathematik Lehren,, vol. 135, 2006, pp. 4-9.
Götz, T., Kleine, M.: Emotionales Erleben im Mathematikunterricht. Mathematik Lehren,. 135, 4-9 (2006).
Götz, T, and Kleine, Michael. “Emotionales Erleben im Mathematikunterricht”. Mathematik Lehren, 135 (2006): 4-9.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar