Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen

Hasemann K, Lüken M (2008)
Grundschule (6): 46-47.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Hasemann K, Lüken M. Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen. Grundschule. 2008;(6):46-47.
Hasemann, K., & Lüken, M. (2008). Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen. Grundschule(6), 46-47.
Hasemann, K., and Lüken, M. (2008). Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen. Grundschule, 46-47.
Hasemann, K., & Lüken, M., 2008. Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen. Grundschule, (6), p 46-47.
K. Hasemann and M. Lüken, “Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen”, Grundschule, 2008, pp. 46-47.
Hasemann, K., Lüken, M.: Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen. Grundschule. 46-47 (2008).
Hasemann, Klaus, and Lüken, Miriam. “Mathematik am Schulanfang. Mathematische Diagnostik und Förderung in den ersten Schulwochen”. Grundschule 6 (2008): 46-47.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar