Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft

Lindmeier C, Lütje-Klose B (2015)
Erziehungswissenschaft 26(51): S. 7-16.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Lindmeier C, Lütje-Klose B. Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft. Erziehungswissenschaft. 2015;26(51):S. 7-16.
Lindmeier, C., & Lütje-Klose, B. (2015). Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft. Erziehungswissenschaft, 26(51), S. 7-16.
Lindmeier, C., and Lütje-Klose, B. (2015). Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft. Erziehungswissenschaft 26, S. 7-16.
Lindmeier, C., & Lütje-Klose, B., 2015. Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft. Erziehungswissenschaft, 26(51), p S. 7-16.
C. Lindmeier and B. Lütje-Klose, “Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft”, Erziehungswissenschaft, vol. 26, 2015, pp. S. 7-16.
Lindmeier, C., Lütje-Klose, B.: Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft. Erziehungswissenschaft. 26, S. 7-16 (2015).
Lindmeier, Christian, and Lütje-Klose, Birgit. “Inklusion als Querschnittsaufgabe in der Erziehungswissenschaft”. Erziehungswissenschaft 26.51 (2015): S. 7-16.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar