Mathematik „anders“ lehren und lernen

Mischau A, Bohnet K (2014)
In: Gender – Schule – Diversität. Rieken I, Beck L (Eds);Marburg: Tectum Verlag: 99-126.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Book Editor
Rieken, Ingrid ; Beck, Lothar
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Mischau A, Bohnet K. Mathematik „anders“ lehren und lernen. In: Rieken I, Beck L, eds. Gender – Schule – Diversität. Marburg: Tectum Verlag; 2014: 99-126.
Mischau, A., & Bohnet, K. (2014). Mathematik „anders“ lehren und lernen. In I. Rieken & L. Beck (Eds.), Gender – Schule – Diversität (pp. 99-126). Marburg: Tectum Verlag.
Mischau, A., and Bohnet, K. (2014). “Mathematik „anders“ lehren und lernen” in Gender – Schule – Diversität, ed. I. Rieken and L. Beck (Marburg: Tectum Verlag), 99-126.
Mischau, A., & Bohnet, K., 2014. Mathematik „anders“ lehren und lernen. In I. Rieken & L. Beck, eds. Gender – Schule – Diversität. Marburg: Tectum Verlag, pp. 99-126.
A. Mischau and K. Bohnet, “Mathematik „anders“ lehren und lernen”, Gender – Schule – Diversität, I. Rieken and L. Beck, eds., Marburg: Tectum Verlag, 2014, pp.99-126.
Mischau, A., Bohnet, K.: Mathematik „anders“ lehren und lernen. In: Rieken, I. and Beck, L. (eds.) Gender – Schule – Diversität. p. 99-126. Tectum Verlag, Marburg (2014).
Mischau, Anina, and Bohnet, Kathrin. “Mathematik „anders“ lehren und lernen”. Gender – Schule – Diversität. Ed. Ingrid Rieken and Lothar Beck. Marburg: Tectum Verlag, 2014. 99-126.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search