The impact of market structure on innovation incentives

Grothe M (2014)
Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld.

Download
OA
Bielefelder E-Dissertation | Englisch
Volltext vorhanden für diesen Nachweis
Jahr
PUB-ID

Zitieren

Grothe M. The impact of market structure on innovation incentives. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld; 2014.
Grothe, M. (2014). The impact of market structure on innovation incentives. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld.
Grothe, M. (2014). The impact of market structure on innovation incentives. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld.
Grothe, M., 2014. The impact of market structure on innovation incentives, Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld.
M. Grothe, The impact of market structure on innovation incentives, Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld, 2014.
Grothe, M.: The impact of market structure on innovation incentives. Universitätsbibliothek Bielefeld, Bielefeld (2014).
Grothe, Michael. The impact of market structure on innovation incentives. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld, 2014.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Copyright Statement:
This Item is protected by copyright and/or related rights. [...]
Volltext(e)
Access Level
OA Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2015-01-07T15:26:18Z

Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar