Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements

Stummer C, Günther M (2014)
In: Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization. Keuper F, Arnold H (Eds);Logos: 129-147.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Book Editor
Keuper, Frank ; Arnold, Heinrich
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Stummer C, Günther M. Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements. In: Keuper F, Arnold H, eds. Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization. Logos; 2014: 129-147.
Stummer, C., & Günther, M. (2014). Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements. In F. Keuper & H. Arnold (Eds.), Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization (pp. 129-147). Logos.
Stummer, C., and Günther, M. (2014). “Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements” in Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization, ed. F. Keuper and H. Arnold (Logos), 129-147.
Stummer, C., & Günther, M., 2014. Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements. In F. Keuper & H. Arnold, eds. Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization. Logos, pp. 129-147.
C. Stummer and M. Günther, “Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements”, Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization, F. Keuper and H. Arnold, eds., Logos, 2014, pp.129-147.
Stummer, C., Günther, M.: Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements. In: Keuper, F. and Arnold, H. (eds.) Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization. p. 129-147. Logos (2014).
Stummer, Christian, and Günther, Markus. “Partizipative Lehr-/Lernformate für die universitäre Aus- und Weiterbildung am Beispiel des Innovations- und Technologiemanagements”. Campus Transformation: Education, Qualification & Digitalization. Ed. Frank Keuper and Heinrich Arnold. Logos, 2014. 129-147.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search