Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften

Hahn S, Koch B, Stiller C (2014)
TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation 9(1): 91-115.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Hahn S, Koch B, Stiller C. Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften. TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation. 2014;9(1):91-115.
Hahn, S., Koch, B., & Stiller, C. (2014). Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften. TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation, 9(1), 91-115.
Hahn, S., Koch, B., and Stiller, C. (2014). Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften. TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation 9, 91-115.
Hahn, S., Koch, B., & Stiller, C., 2014. Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften. TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation, 9(1), p 91-115.
S. Hahn, B. Koch, and C. Stiller, “Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften”, TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation, vol. 9, 2014, pp. 91-115.
Hahn, S., Koch, B., Stiller, C.: Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften. TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation. 9, 91-115 (2014).
Hahn, Stefan, Koch, Barbara, and Stiller, Cornelia. “Bedingungen des Curriculumtransfers am Beispiel des Basiskurs Naturwissenschaften”. TriOS - Forum für schulnahe Forschung, Schulentwicklung und Evaluation 9.1 (2014): 91-115.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search