Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung

Einsiedler W, Fölling-Albers M, Kelle H, Lohrmann K (2013)
Münster: Waxmann.

Book | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
; ; ;
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Einsiedler W, Fölling-Albers M, Kelle H, Lohrmann K. Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster: Waxmann; 2013.
Einsiedler, W., Fölling-Albers, M., Kelle, H., & Lohrmann, K. (2013). Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster: Waxmann.
Einsiedler, W., Fölling-Albers, M., Kelle, H., and Lohrmann, K. (2013). Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster: Waxmann.
Einsiedler, W., et al., 2013. Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung, Münster: Waxmann.
W. Einsiedler, et al., Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung, Münster: Waxmann, 2013.
Einsiedler, W., Fölling-Albers, M., Kelle, H., Lohrmann, K.: Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Waxmann, Münster (2013).
Einsiedler, Wolfgang, Fölling-Albers, Maria, Kelle, Helga, and Lohrmann, Kathrin. Standards und Forschungsstrategien in der Empirischen Grundschulforschung. Eine Handreichung. Münster: Waxmann, 2013.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar