"Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen

Diehm I, Magyar-Haas V (2012)
In: (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg. Honig M-S, Neumann S (Eds);Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE: 33-52.

Conference Paper | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Editor
Honig, Michael-Sebastian ; Neumann, Sascha
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Diehm I, Magyar-Haas V. "Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen. In: Honig M-S, Neumann S, eds. (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg. Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE; 2012: 33-52.
Diehm, I., & Magyar-Haas, V. (2012). "Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen. In M. - S. Honig & S. Neumann (Eds.), (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg (pp. 33-52). Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE.
Diehm, I., and Magyar-Haas, V. (2012). “"Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen” in (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg, ed. M. - S. Honig and S. Neumann (Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE), 33-52.
Diehm, I., & Magyar-Haas, V., 2012. "Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen. In M. - S. Honig & S. Neumann, eds. (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg. Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE, pp. 33-52.
I. Diehm and V. Magyar-Haas, “"Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen”, (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg, M.-S. Honig and S. Neumann, eds., Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE, 2012, pp.33-52.
Diehm, I., Magyar-Haas, V.: "Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen. In: Honig, M.-S. and Neumann, S. (eds.) (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg. p. 33-52. Universität of Luxembourg, RU INSIDE, Luxembourg (2012).
Diehm, Isabell, and Magyar-Haas, Veronika. “"Sprachliche Bildung" im Kindergarten ethnographisch erforscht? Reflexionen über methodologische Herausforderungen”. (Doing) Ethnography im Early Childhood. Education and Care. Proceedings of an International Colloquium at the University of Luxembourg. Ed. Michael-Sebastian Honig and Sascha Neumann. Luxembourg: Universität of Luxembourg, RU INSIDE, 2012. 33-52.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar