Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems

Kühl S (2012)
Forschung & Lehre 19(9): 724-726.

Download
OA 428.32 KB
Journal Article | Original Article | Published | German
Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Kühl S. Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems. Forschung & Lehre. 2012;19(9):724-726.
Kühl, S. (2012). Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems. Forschung & Lehre, 19(9), 724-726.
Kühl, S. (2012). Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems. Forschung & Lehre 19, 724-726.
Kühl, S., 2012. Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems. Forschung & Lehre, 19(9), p 724-726.
S. Kühl, “Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems”, Forschung & Lehre, vol. 19, 2012, pp. 724-726.
Kühl, S.: Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems. Forschung & Lehre. 19, 724-726 (2012).
Kühl, Stefan. “Der Kobra-Effekt. Plädoyer für die Abschaffung des ECTS-Systems”. Forschung & Lehre 19.9 (2012): 724-726.
All files available under the following license(s):
Copyright Statement:
This Item is protected by copyright and/or related rights. [...]
Main File(s)
Access Level
OA Open Access
Last Uploaded
2018-02-15T14:08:50Z

This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar