Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung

Decker R, Wagner R (2007)
In: Handbuch Marktforschung. Hermann A, Homburg C, Klarmann M (Eds); 3rd ed. Wiesbaden: Gabler: 52-79.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Book Editor
Hermann, A. ; Homburg, C. ; Klarmann, M.
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Decker R, Wagner R. Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung. In: Hermann A, Homburg C, Klarmann M, eds. Handbuch Marktforschung. 3rd ed. Wiesbaden: Gabler; 2007: 52-79.
Decker, R., & Wagner, R. (2007). Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung. In A. Hermann, C. Homburg, & M. Klarmann (Eds.), Handbuch Marktforschung (3rd ed., pp. 52-79). Wiesbaden: Gabler.
Decker, R., and Wagner, R. (2007). “Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung” in Handbuch Marktforschung, ed. A. Hermann, C. Homburg, and M. Klarmann 3rd ed. (Wiesbaden: Gabler), 52-79.
Decker, R., & Wagner, R., 2007. Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung. In A. Hermann, C. Homburg, & M. Klarmann, eds. Handbuch Marktforschung. 3rd ed. Wiesbaden: Gabler, pp. 52-79.
R. Decker and R. Wagner, “Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung”, Handbuch Marktforschung, A. Hermann, C. Homburg, and M. Klarmann, eds., 3rd ed., Wiesbaden: Gabler, 2007, pp.52-79.
Decker, R., Wagner, R.: Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung. In: Hermann, A., Homburg, C., and Klarmann, M. (eds.) Handbuch Marktforschung. 3rd ed. p. 52-79. Gabler, Wiesbaden (2007).
Decker, Reinhold, and Wagner, R. “Fehlende Werte: Ursachen, Konsequenzen und Behandlung”. Handbuch Marktforschung. Ed. A. Hermann, C. Homburg, and M. Klarmann. 3rd ed. Wiesbaden: Gabler, 2007. 52-79.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar