Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch?

Decker R, Klein T, Wartenberg F (1995)
Markenartikel 57: 468-473.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
; ;
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Decker R, Klein T, Wartenberg F. Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch? Markenartikel. 1995;57:468-473.
Decker, R., Klein, T., & Wartenberg, F. (1995). Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch? Markenartikel, 57, 468-473.
Decker, R., Klein, T., and Wartenberg, F. (1995). Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch? Markenartikel 57, 468-473.
Decker, R., Klein, T., & Wartenberg, F., 1995. Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch? Markenartikel, 57, p 468-473.
R. Decker, T. Klein, and F. Wartenberg, “Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch?”, Markenartikel, vol. 57, 1995, pp. 468-473.
Decker, R., Klein, T., Wartenberg, F.: Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch? Markenartikel. 57, 468-473 (1995).
Decker, Reinhold, Klein, T., and Wartenberg, F. “Marketing und Internet - Markenkommunikation im Umbruch?”. Markenartikel 57 (1995): 468-473.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar