Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management?

Decker R, Knauff N, Wagner R (1998)
Marktforschung & Management 42(5): 172-176.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
; ;
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Decker R, Knauff N, Wagner R. Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management? Marktforschung & Management. 1998;42(5):172-176.
Decker, R., Knauff, N., & Wagner, R. (1998). Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management? Marktforschung & Management, 42(5), 172-176.
Decker, R., Knauff, N., and Wagner, R. (1998). Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management? Marktforschung & Management 42, 172-176.
Decker, R., Knauff, N., & Wagner, R., 1998. Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management? Marktforschung & Management, 42(5), p 172-176.
R. Decker, N. Knauff, and R. Wagner, “Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management?”, Marktforschung & Management, vol. 42, 1998, pp. 172-176.
Decker, R., Knauff, N., Wagner, R.: Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management? Marktforschung & Management. 42, 172-176 (1998).
Decker, Reinhold, Knauff, N., and Wagner, R. “Data Warehouse - Ein Instrument für Marktforschung und Management?”. Marktforschung & Management 42.5 (1998): 172-176.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar