Marketing

Decker R, Wagner R (2006)
In: Einführung in die Betriebswirtschaftslehre. Becker F (Ed);Berlin: Springer: 163-199.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Book Editor
Becker, F.
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Decker R, Wagner R. Marketing. In: Becker F, ed. Einführung in die Betriebswirtschaftslehre. Berlin: Springer; 2006: 163-199.
Decker, R., & Wagner, R. (2006). Marketing. In F. Becker (Ed.), Einführung in die Betriebswirtschaftslehre (pp. 163-199). Berlin: Springer.
Decker, R., and Wagner, R. (2006). “Marketing” in Einführung in die Betriebswirtschaftslehre, ed. F. Becker (Berlin: Springer), 163-199.
Decker, R., & Wagner, R., 2006. Marketing. In F. Becker, ed. Einführung in die Betriebswirtschaftslehre. Berlin: Springer, pp. 163-199.
R. Decker and R. Wagner, “Marketing”, Einführung in die Betriebswirtschaftslehre, F. Becker, ed., Berlin: Springer, 2006, pp.163-199.
Decker, R., Wagner, R.: Marketing. In: Becker, F. (ed.) Einführung in die Betriebswirtschaftslehre. p. 163-199. Springer, Berlin (2006).
Decker, Reinhold, and Wagner, R. “Marketing”. Einführung in die Betriebswirtschaftslehre. Ed. F. Becker. Berlin: Springer, 2006. 163-199.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar