Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing

Decker R, Schimmelpfennig H (2002)
In: Electronic Retailing. Ahlert D, Olbrich R, Schröder H (Eds); Jahrbuch Handelsmanagement, 2002. Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag: 193-212.

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Author
;
Book Editor
Ahlert, D. ; Olbrich, R. ; Schröder, H.
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Decker R, Schimmelpfennig H. Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing. In: Ahlert D, Olbrich R, Schröder H, eds. Electronic Retailing. Jahrbuch Handelsmanagement. Vol 2002. Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag; 2002: 193-212.
Decker, R., & Schimmelpfennig, H. (2002). Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing. In D. Ahlert, R. Olbrich, & H. Schröder (Eds.), Jahrbuch Handelsmanagement: Vol. 2002. Electronic Retailing (pp. 193-212). Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag.
Decker, R., and Schimmelpfennig, H. (2002). “Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing” in Electronic Retailing, Ahlert, D., Olbrich, R., and Schröder, H. eds. Jahrbuch Handelsmanagement, vol. 2002, (Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag), 193-212.
Decker, R., & Schimmelpfennig, H., 2002. Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing. In D. Ahlert, R. Olbrich, & H. Schröder, eds. Electronic Retailing. Jahrbuch Handelsmanagement. no.2002 Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag, pp. 193-212.
R. Decker and H. Schimmelpfennig, “Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing”, Electronic Retailing, D. Ahlert, R. Olbrich, and H. Schröder, eds., Jahrbuch Handelsmanagement, vol. 2002, Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag, 2002, pp.193-212.
Decker, R., Schimmelpfennig, H.: Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing. In: Ahlert, D., Olbrich, R., and Schröder, H. (eds.) Electronic Retailing. Jahrbuch Handelsmanagement. 2002, p. 193-212. Deutscher Fachverlag, Frankfurt/M. (2002).
Decker, Reinhold, and Schimmelpfennig, H. “Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing”. Electronic Retailing. Ed. D. Ahlert, R. Olbrich, and H. Schröder. Frankfurt/M.: Deutscher Fachverlag, 2002.Vol. 2002. Jahrbuch Handelsmanagement. 193-212.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search