Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven.

Gröben B (1995)
In: Bewegung verstehen. Prohl R, Seewald J (Eds);Schorndorf: Hofmann: 121-154.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Book Editor
Prohl, Robert ; Seewald, Jürgen
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Gröben B. Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven. In: Prohl R, Seewald J, eds. Bewegung verstehen. Schorndorf: Hofmann; 1995: 121-154.
Gröben, B. (1995). Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven. In R. Prohl & J. Seewald (Eds.), Bewegung verstehen (pp. 121-154). Schorndorf: Hofmann.
Gröben, B. (1995). “Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven.” in Bewegung verstehen, ed. R. Prohl and J. Seewald (Schorndorf: Hofmann), 121-154.
Gröben, B., 1995. Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven. In R. Prohl & J. Seewald, eds. Bewegung verstehen. Schorndorf: Hofmann, pp. 121-154.
B. Gröben, “Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven.”, Bewegung verstehen, R. Prohl and J. Seewald, eds., Schorndorf: Hofmann, 1995, pp.121-154.
Gröben, B.: Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven. In: Prohl, R. and Seewald, J. (eds.) Bewegung verstehen. p. 121-154. Hofmann, Schorndorf (1995).
Gröben, Bernd. “Paradigmen des Bewegungslernens - Grenzen und Perspektiven.”. Bewegung verstehen. Ed. Robert Prohl and Jürgen Seewald. Schorndorf: Hofmann, 1995. 121-154.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar