Erfolgskontrolle im Stadtmarketing

Bornemeyer C (2002) Reihe: Marketing ; 20.
Lohmar: Eul.

Dissertation | German

No fulltext has been uploaded

Author
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Bornemeyer C. Erfolgskontrolle im Stadtmarketing. Reihe: Marketing ; 20. Lohmar: Eul; 2002.
Bornemeyer, C. (2002). Erfolgskontrolle im Stadtmarketing (Reihe: Marketing ; 20). Lohmar: Eul.
Bornemeyer, C. (2002). Erfolgskontrolle im Stadtmarketing. Reihe: Marketing ; 20, Lohmar: Eul.
Bornemeyer, C., 2002. Erfolgskontrolle im Stadtmarketing, Reihe: Marketing ; 20, Lohmar: Eul.
C. Bornemeyer, Erfolgskontrolle im Stadtmarketing, Reihe: Marketing ; 20, Lohmar: Eul, 2002.
Bornemeyer, C.: Erfolgskontrolle im Stadtmarketing. Reihe: Marketing ; 20. Eul, Lohmar (2002).
Bornemeyer, Claudia. Erfolgskontrolle im Stadtmarketing. Lohmar: Eul, 2002. Reihe: Marketing ; 20.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Sources

Catalogue.plus!

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search