Der Konsument

Haupt H-G (1999)
In: Der Mensch des 20. Jahrhunderts. Haupt H-G (Ed);Frankfurt: Campus Verlag: 301-323.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Book Editor
Haupt, Heinz-Gerhard
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Haupt H-G. Der Konsument. In: Haupt H-G, ed. Der Mensch des 20. Jahrhunderts. Frankfurt: Campus Verlag; 1999: 301-323.
Haupt, H. - G. (1999). Der Konsument. In H. - G. Haupt (Ed.), Der Mensch des 20. Jahrhunderts (pp. 301-323). Frankfurt: Campus Verlag.
Haupt, H. - G. (1999). “Der Konsument” in Der Mensch des 20. Jahrhunderts, ed. H. - G. Haupt (Frankfurt: Campus Verlag), 301-323.
Haupt, H.-G., 1999. Der Konsument. In H. - G. Haupt, ed. Der Mensch des 20. Jahrhunderts. Frankfurt: Campus Verlag, pp. 301-323.
H.-G. Haupt, “Der Konsument”, Der Mensch des 20. Jahrhunderts, H.-G. Haupt, ed., Frankfurt: Campus Verlag, 1999, pp.301-323.
Haupt, H.-G.: Der Konsument. In: Haupt, H.-G. (ed.) Der Mensch des 20. Jahrhunderts. p. 301-323. Campus Verlag, Frankfurt (1999).
Haupt, Heinz-Gerhard. “Der Konsument”. Der Mensch des 20. Jahrhunderts. Ed. Heinz-Gerhard Haupt. Frankfurt: Campus Verlag, 1999. 301-323.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar
ISBN Search