Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten.

Lütje-Klose B (1994)
Motorik 17(1994 H. 1): 10-17.

Journal Article | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Lütje-Klose B. Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten. Motorik. 1994;17(1994 H. 1):10-17.
Lütje-Klose, B. (1994). Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten. Motorik, 17(1994 H. 1), 10-17.
Lütje-Klose, B. (1994). Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten. Motorik 17, 10-17.
Lütje-Klose, B., 1994. Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten. Motorik, 17(1994 H. 1), p 10-17.
B. Lütje-Klose, “Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten.”, Motorik, vol. 17, 1994, pp. 10-17.
Lütje-Klose, B.: Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten. Motorik. 17, 10-17 (1994).
Lütje-Klose, Birgit. “Psychomotorik als Methode integrativer Sprachförderung im Kindergarten.”. Motorik 17.1994 H. 1 (1994): 10-17.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar