Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen

Berthold K (2006)
Bildung und Erziehung 59(2): 205-214.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Berthold K. Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen. Bildung und Erziehung. 2006;59(2):205-214.
Berthold, K. (2006). Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen. Bildung und Erziehung, 59(2), 205-214.
Berthold, K. (2006). Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen. Bildung und Erziehung 59, 205-214.
Berthold, K., 2006. Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen. Bildung und Erziehung, 59(2), p 205-214.
K. Berthold, “Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen”, Bildung und Erziehung, vol. 59, 2006, pp. 205-214.
Berthold, K.: Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen. Bildung und Erziehung. 59, 205-214 (2006).
Berthold, Kirsten. “Handlungskompetent durch Reflexion im Lerntagebuch: fünf Thesen”. Bildung und Erziehung 59.2 (2006): 205-214.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar