Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft

Haupt H-G, Torp C (2009)
In: Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Haupt H-G, Torp C (Eds);Frankfurt: Campus: 9-26.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Book Editor
Haupt, Heinz-Gerhard ; Torp, Claudius
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Haupt H-G, Torp C. Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft. In: Haupt H-G, Torp C, eds. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Frankfurt: Campus; 2009: 9-26.
Haupt, H. - G., & Torp, C. (2009). Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft. In H. - G. Haupt & C. Torp (Eds.), Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch (pp. 9-26). Frankfurt: Campus.
Haupt, H. - G., and Torp, C. (2009). “Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft” in Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch, ed. H. - G. Haupt and C. Torp (Frankfurt: Campus), 9-26.
Haupt, H.-G., & Torp, C., 2009. Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft. In H. - G. Haupt & C. Torp, eds. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Frankfurt: Campus, pp. 9-26.
H.-G. Haupt and C. Torp, “Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft”, Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch, H.-G. Haupt and C. Torp, eds., Frankfurt: Campus, 2009, pp.9-26.
Haupt, H.-G., Torp, C.: Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft. In: Haupt, H.-G. and Torp, C. (eds.) Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. p. 9-26. Campus, Frankfurt (2009).
Haupt, Heinz-Gerhard, and Torp, Claudius. “Die vielen Wege der deutschen Konsumgesellschaft”. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Ed. Heinz-Gerhard Haupt and Claudius Torp. Frankfurt: Campus, 2009. 9-26.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar