Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch

Haupt H-G, Torp C (Eds) (2009)
Frankfurt: Campus.

Book (Editor) | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Haupt H-G, Torp C, eds. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Frankfurt: Campus; 2009.
Haupt H. - G., & Torp C. (Eds.) (2009). Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Frankfurt: Campus.
Haupt, H. - G., and Torp, C. eds. (2009). Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Frankfurt: Campus.
H. - G. Haupt & C. Torp, eds., 2009. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch, Frankfurt: Campus.
H.-G. Haupt and C. Torp, eds., Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch, Frankfurt: Campus, 2009.
Haupt, H.-G., Torp, C. eds: Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Campus, Frankfurt (2009).
Heinz-Gerhard Haupt and Claudius Torp, eds. Die Konsumgesellschaft in Deutschland 1890-1990. Ein Handbuch. Frankfurt: Campus, 2009.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar