Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik

Diehm I (2000)
Zeitschrift für Pädagogik (ZfP) 46(2): 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Diehm I. Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik. Zeitschrift für Pädagogik (ZfP). 2000;46(2):251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).
Diehm, I. (2000). Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik. Zeitschrift für Pädagogik (ZfP), 46(2), 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).
Diehm, I. (2000). Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik. Zeitschrift für Pädagogik (ZfP) 46, 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).
Diehm, I., 2000. Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik. Zeitschrift für Pädagogik (ZfP), 46(2), p 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).
I. Diehm, “Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik”, Zeitschrift für Pädagogik (ZfP), vol. 46, 2000, pp. 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).
Diehm, I.: Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik. Zeitschrift für Pädagogik (ZfP). 46, 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache) (2000).
Diehm, Isabell. “Erziehung und Toleranz. Handlungstheoretische Implikationen Interkultureller Pädagogik”. Zeitschrift für Pädagogik (ZfP) 46.2 (2000): 251-274, erschienen auch in: Malakhov, V. S./Tishkov, V. A. (Ed.): Multiculturalism and the Transformation of Post-Soviet Societies. Russian Academy of Sciences. Institute of Ethnology and Anthropology. Institute of Philosophy. Moscow 2002, S. 307-330 (in russischer Sprache).
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar