Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung

Treumann KP (1998)
In: Einführung in die empirische Pädagogik. Abel J, Möller R, Treumann KP (Eds);Stuttgart: Kohlhammer: 154-182.

Book Chapter | Published | German

No fulltext has been uploaded

Book Editor
Abel, J. ; Möller, R. ; Treumann, K.P.
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Treumann KP. Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung. In: Abel J, Möller R, Treumann KP, eds. Einführung in die empirische Pädagogik. Stuttgart: Kohlhammer; 1998: 154-182.
Treumann, K. P. (1998). Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung. In J. Abel, R. Möller, & K. P. Treumann (Eds.), Einführung in die empirische Pädagogik (pp. 154-182). Stuttgart: Kohlhammer.
Treumann, K. P. (1998). “Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung” in Einführung in die empirische Pädagogik, ed. J. Abel, R. Möller, and K. P. Treumann (Stuttgart: Kohlhammer), 154-182.
Treumann, K.P., 1998. Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung. In J. Abel, R. Möller, & K. P. Treumann, eds. Einführung in die empirische Pädagogik. Stuttgart: Kohlhammer, pp. 154-182.
K.P. Treumann, “Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung”, Einführung in die empirische Pädagogik, J. Abel, R. Möller, and K.P. Treumann, eds., Stuttgart: Kohlhammer, 1998, pp.154-182.
Treumann, K.P.: Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung. In: Abel, J., Möller, R., and Treumann, K.P. (eds.) Einführung in die empirische Pädagogik. p. 154-182. Kohlhammer, Stuttgart (1998).
Treumann, Klaus Peter. “Triangulation als Kombination qualitativer und quantitativer Forschung”. Einführung in die empirische Pädagogik. Ed. J. Abel, R. Möller, and K.P. Treumann. Stuttgart: Kohlhammer, 1998. 154-182.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar