Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report.

Wetterau K, Oechsle M (2005)
Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD) 2005(2).

Download
No fulltext has been uploaded. References only!
Preprint | English

No fulltext has been uploaded

Author
;
Publishing Year
PUB-ID

Cite this

Wetterau K, Oechsle M. Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report. Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD). 2005;2005(2).
Wetterau, K., & Oechsle, M. (2005). Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report. Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD), 2005(2)
Wetterau, K., and Oechsle, M. (2005). Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report. Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD) 2005.
Wetterau, K., & Oechsle, M., 2005. Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report. Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD), 2005(2).
K. Wetterau and M. Oechsle, “Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report.”, Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD), vol. 2005, 2005.
Wetterau, K., Oechsle, M.: Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report. Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD). 2005, (2005).
Wetterau, Karin, and Oechsle, Mechtild. “Gender Issues and Social Science Education - a Progress Report.”. Journal of Social Science Education (ISSE) - Journal für Sozialwissenschaften und ihre Didaktik (JSD) 2005.2 (2005).
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar