Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination?

Sander U (2007)
tv-diskurs 11(3): 15-18.

Journal Article | Published | German

No fulltext has been uploaded

Publishing Year
ISSN
PUB-ID

Cite this

Sander U. Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination? tv-diskurs. 2007;11(3):15-18.
Sander, U. (2007). Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination? tv-diskurs, 11(3), 15-18.
Sander, U. (2007). Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination? tv-diskurs 11, 15-18.
Sander, U., 2007. Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination? tv-diskurs, 11(3), p 15-18.
U. Sander, “Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination?”, tv-diskurs, vol. 11, 2007, pp. 15-18.
Sander, U.: Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination? tv-diskurs. 11, 15-18 (2007).
Sander, Uwe. “Kinder und Werbung. Zwischen Manipulation und Faszination?”. tv-diskurs 11.3 (2007): 15-18.
This data publication is cited in the following publications:
This publication cites the following data publications:

Export

0 Marked Publications

Open Data PUB

Search this title in

Google Scholar